Registreer nu uw Festool machine voor cashback!
ROTEX roterende excenterschuurmachines
Vind nu de juiste ROTEX voor uw toepassing!
Met de roterende excenterschuurmachines van Festool heeft u echte allrounders in handen: grof schuren, fijn schuren en polijsten - allemaal met één machine. Door de krachtige motor in combinatie met de ROTEX-schuurbeweging kunt u tot drie keer meer materiaal verwijderen bij het grof schuren. Krachtig, veelzijdig en betrouwbaar - koop nu ROTEX en profiteer van de cashback.
Bovenfrezen
Vind nu de ideale bovenfrees voor uw behoeften!
Met onze bovenfrezen kunt u nauwkeurig uitsparingen frezen, afschuinen, groeven maken en allerlei soorten werkstukken profileren. De bovenfrezen worden gekenmerkt door een krachtige elektromotor, precisie, eenvoudige freeswissel en een breed assortiment accessoires. Koop vandaag een bovenfrees en profiteer van de cashback.
FAQ
Veelgestelde vragen en antwoorden
Vindt u hier niet het juiste antwoord op uw vraag? Neem dan contact op met onze klantenservice: customerservice-be@festool.com.
De voorwaarde voor uitbetaling van de cashback is de aankoop van een deelnemende machine tijdens de actieperiode van 14 juli 2025 tot 30 november 2025 én het uploaden van de factuur op MyFestool account uiterlijk op 14 december 2025. Details vindt u in de deelnamevoorwaarden.
U hebt de mogelijkheid om de machine direct te registreren tijdens het cashback registratieproces in MyFestool. Hiervoor moet u het vakje aan het einde van het registratieproces aanvinken.
Let op: Als u zich alleen registreert voor Garantie all-inclusive, wordt het product niet automatisch geregistreerd voor cashback!
Nee, dit is helaas niet mogelijk. U moet zichzelf registreren in uw eigen MyFestool account.
Helaas is dit niet mogelijk. U moet elk product afzonderlijk registreren en de factuur telkens apart uploaden. U hebt echter geen twee aparte facturen voor de producten nodig.
Wij houden u natuurlijk op de hoogte. Als uw registratie succesvol is, ontvangt u een bevestigingsmail. Zodra uw gegevens gecontroleerd zijn, ontvangt u nog een e-mail om te bevestigen dat alles goed is gegaan en dat uw cashback naar de door u opgegeven bankrekening zal worden overgemaakt. Als we bij het controleren van de gegevens merken dat we nog informatie missen, zullen we uiteraard contact met u opnemen.
U kunt de status ook op elk gewenst moment controleren in uw MyFestool account.
Helaas is deelname niet mogelijk zonder factuur.
Wij raden u aan om de status in uw MyFestool account te controleren. Als daar niets wordt weergegeven, stuur dan een e-mail naar customerservice-be@festool.com. Zij zullen controleren of alles met uw registratie is gelukt.
Stuur in dit geval een e-mail naar customerservice-be@festool.com met vermelding van uw procesnummer.